El Saló del Còmic homenatja a Uderzo
El Saló del Còmic de Barcelona, que es farà del 19 al 22 d'abril, mostrarà en primícia mundial l'exposició 'Astèrix i els seus amics', homenatge que han retut destacats autors francesos i d'altres països a Albert Uderzo pel seu 80 aniversari.A la mostra, amb una escenografia que evoca el món d'Astèrix, es podran veure pàgines originals de dibuixants com Forges, Juanjo Guarnido, Milo Manara, David Lloyd, François Boucq, Zep, Loustal, Van Hamme i Rosinski, entre d'altres.
Així mateix, l'exposició recull algunes historietes que apareixen en l'àlbum homenatge dedicat a Uderzo, segons ha informat l'organització del Saló del Còmic de Barcelona.
La presentació i el llançament de l'àlbum d''Astèrix i els seus amics' en castellà i català, editat per Salvat, tindrà lloc el 19 d'abril, dia de la inauguració del Saló del Còmic de Barcelona. A la resta del món, el còmic es presentarà el 25 d'abril, dia de l'aniversari de l'autor.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada