Curs de pintura per a adults, amb Maryory Pemberty | Arenys de Mar | Octubre

 

Curs de pintura creativa, a càrrec de l'artista Maryory Pemberty, que treballa l'obertura espiritual com a preàmbul per a la creativitat improvisada, amb tècniques de relaxació i motivació. Un taller per obrir les portes a l'enginy i per dotar-nos de recursos per a exercir l'art. Practicarem les tècniques d'obertura, les tècniques de soltesa, les tècniques creatives i les tècniques de pintura.

Tècniques d'obertura:

Aquestes tècniques ens preparen emocionalment amb la finalitat d'allunyar temors i donar pas a la seguretat del poder intern que determina la nostra essència vital. Ho treballarem mitjançant la respiració conscient, el silenci mental i la contemplació conscient.

Tècniques de soltesa:

Basades en moviments que incorporen les vibracions del so. Farem exercicis mentals i treballarem l'obertura a la imaginació.

Tècniques creatives:

Crearem a partir de la improvisació, crearem a partir de la fotografia, crearem a partir del reciclatge.

Tècniques de pintura:

Treballarem la pintura acrílica, amb espàtules i pinzells. Farem collage i tècniques mixtes. 

L'obra abstracta de l'artista Maryory Pemberty, veïna des de fa molts anys d'Arenys de Mar, és un camí d'aprenentatge cap a l'interior que malda per trobar la veritat d'allò invisible en una dansa per l'univers creatiu. 

És així com la pintora crea els seus mons artístics en el joc etern de les espàtules, els pinzells, les fustes, les teles, el vidre, el paper, les massilles i els acrílics. Eines que ens porten a descobrir tècniques i formes noves.

Data d'inici del curs: Octubre del 2025
Dies i horari: Els dijous i divendres de 10 a 11.30h
Lloc: La Intercultural (Carrer Bonaire, 6 - Arenys de Mar)
Preu: 60 euros / mes (material inclòs)
Inscripcions a: lainterculturalcat@gmail.com

Per a classes especials, consulteu a la professora Maryory Pemberty.

Entrades populars