Visita comentada per la comissària a l’exposició d'Anna Malagrida | Museu Tàpies | 26 set.


Durant els mesos de juliol, setembre i octubre del 2025, el Museu Tàpies presenta un cicle de visites comentades a càrrec dels comissaris de les exposicions vigents al centre. Una oportunitat única per visitar les mostres de la mà dels experts.

Divendres, 26 de setembre, a les 18 h, tindrà lloc la visita comentada a l’exposició Anna Malagrida. Opacitas. Velar la transparència, a càrrec de Patrícia Sorroche, cap d’exposicions del Museu Tàpies i comissària de l’exposició.

Dijous, 23 d’octubre, a les 18 h, tindrà lloc la visita cmentada a l’exposició Antoni Tàpies. La imaginació del món, a càrrec d’Imma Prieto, directora del Museu Tàpies i cocomissària de l’exposició, i Pablo Allepuz, cap de la Col·lecció del Museu Tàpies i cocomissari de l’exposició.

Museu Tàpies
Carrer Aragó, 255, Barcelona

Preu: 12 €
Idioma: Català

Entrades populars