Visita a l'exposició d'Anna Malagrida del Museu Tàpies a càrrec de la comissària | 26 set.

 


Durant els mesos de juliol, setembre i octubre del 2025 tindrà lloc un cicle de visites comentades a càrrec dels comissaris de les exposicions vigents al Museu Tàpies. Una oportunitat única per visitar les mostres de la mà dels experts.

Programa

· Dijous, 17 de juliol, a les 18 h, tindrà lloc la visita comentada a l'exposició Marta Palau. Els meus camins són terrestres, a càrrec d’Imma Prieto, directora del Museu Tàpies i comissària de l’exposició.

 · Divendres, 26 de setembre, a les 18 h, tindrà lloc la visita comentada a l'exposició Anna Malagrida. Opacitas. Velar la transparència, a càrrec de Patrícia Sorroche, cap d’exposicions del Museu Tàpies i comissària de l’exposició.

 · Dijous, 23 d’octubre, a les 18 h, tindrà lloc la visita cmentada a l'exposició Antoni Tàpies. La imaginació del món, a càrrec d’Imma Prieto, directora del Museu Tàpies i cocomissària de l’exposició, i Pablo Allepuz, cap de la Col·lecció del Museu Tàpies i cocomissari de l’exposició.


+ informació  |  Reserves


 

Entrades populars