Hashem el Madani al CaixaForum
















El fotògraf Hashem el Madani mostra una altra cara del Líban en una exposició en el CaixaForum de Barcelona, que es podrà veure a partir de demà i fins l'11 de febrer, que reflecteix la vida en aquest país en els últims 40 anys a través d'aproximadament 400 instantànies i dos vídeos.

Aquesta exposició de Hashem el Madani, comissariada per Akram Zaatari, mostra un Líban allunyat de la visió marcada per les ocupacions i les guerres de les últimes dècades i evidencia amb imatges costumistes que "les coses eren normals" abans dels conflictes.

Hashem el Madani (Sidó, 1928) va iniciar la seva carrera com a fotògraf en els anys 40 com a ajudant d'un fotògraf jueu a Palestina. El 1948 va tornar al Líban i es va establir com a fotògraf, fins que el 1952 va començar a regentar el seu negoci en el prestigiós estudi Xahrazad, on segueix actualment.

Comentaris

Entrades populars