"La nit, el cos, la passió" de Marcelo Urtiaga
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjbD9q8Z00dohQxKYMkxlfQeWgdaPUU5QYYVw85mGroDSD3hY4oQI-Q5MZrkqUBfvLPjk_oIf5YStv-URG8IwhwNVoidSlVLpgDKyg-KDduUpPt_BnY4g_C3eJQ4cKwmq38FhKt/s400/tarja.jpg)
La Galeria Antoni Pinyol presenta l'exposició "La nit, el cos, la passió" pintures de l'artista uruguaià Marcelo Urtiaga. Fins al 9 de març.
El contingut d’aquesta exposició es relaciona sobretot, amb la passió, la carn i la llicència, l'autorització que la societat atorga a la passió per poder manifestar-se.
És per això que aquest contingut apareix, de vegades, de manera absolutament manifesta vinculada al cos, -sobretot al cos femení- i, de vegades, de manera més indirecta vinculada al poder d’allò espiritual sobre la carn.
Carrer del Vidre, 11
43201 Reus
Tel. 977 341 041
galeria@antonipinyol.com
www.antonipinyol.com