Conferència: El Casal Català de Nova York i el Comitè d'Acció Català | Andreu Marfull | Memorial 1714 | 30 nov.
Conferència: El Casal Català de Nova York i el Comitè d'Acció Català al servei dels aliats durant la Segona Guerra Mundial.
Andreu Marfull (Barcelona, 1971) és doctor en Geografia per la Universitat Autònoma de Barcelona i arquitecte per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona. Ha treballat com a arquitecte i urbanista a Catalunya i, des del 2018, és professor a temps complert a la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez (Chihuahua, Mèxic), on esdevé Membre del Sistema Nacional d'Investigadors amb Nivell 1 del Govern Mexicà als anys 2020-2022.
La línia de recerca acadèmica és la Nova Agenda Urbana i el procés d'urbanització marginal planetari. Paral·lelament, explora i treballa el procés d'alliberament nacional català (des del 2012) i la Nova Cronologia (des del 2014), entrant a col·laborar amb els professors Anatoly T. Fomenko i Gleb V. Nosovskiy el 2015.
Ha publicat els llibres Catalanophobia: Una qüestió d'Estat (Llibres de l'Índex, 2018), Història urbanística de Sant Andreu de Palomar, segles XIII-XXI (CEII, 2018), La condena catalana al franquismo (La Tempestad, 2019) i La vía cronológica (La Tempestad, 2020); i Els catalans apel·len a les Nacions Unides: D'Utrecht a San Franciso, passant per Nova York (Llibres de l'Índex, 2021).
Propera conferència al Memorial 1714:
Conferència de l'Albert Pont.
El 3 de desembre del 2021, a les 19 h.
Ens parlarà sobre : Via Única", el pla estratègic per fer la independència mitjançant el control efectiu del territori i la defensa de les institucions.
Ens parlarà sobre : Via Única", el pla estratègic per fer la independència mitjançant el control efectiu del territori i la defensa de les institucions.
.